Monday, January 03, 2005
*sitte oppe hele natta med urinveisinfeksjon* dumdidum.
Hvis noen der ute også har hatt det en gang vet dere hva jeg gjennomgår. Og det blir ikke noe antibiotika på meg fordi jeg drar i morra og jeg har ikke lege i London ennå og dessuten er det helligdag der i morra. Så det blir å drikke umenneskelige mengder tranebær - og appelsinjuice. Bare synd jeg har citrusallergi *klø*

Kjeder meg gjør jeg også.



For 10 år siden ville jeg...........
1. Generelt sett ikke så fryktelig mye
2. Lese bøker. Masse bøker. Gjerne om hest.
3. Bli lærer. Ojj, ojj, ojj, så feil kan man ta.

For 5 år siden ville jeg...........
1. Leve resten av livet med Kristian
2. Bli fryktelig flink til å spille sax
3. Begynne å ri igjen

For 3 år siden ville jeg .............
1. Bli ferdig på Strinda så jeg kunne begynne å studere psykologi
2. Finne den perfekte kjæresten
3. Flytte hjemmefra så jeg kunne få litt kontroll på livet mitt

For 1 år siden ville jeg.........
1. Komme inn på LAMDA
2. Drikke meg full og gjøre dumme ting sammen med Marthe eller Hanne
3. Finne meg en kjekk mann å leke med

Inntil videre har jeg i år..........
1. Tilbrakt alt for mye tid på pub. Eller, alt for mye og alt for mye... alt er relativt. Jeg koser meg jo.
2. Endelig lært meg formelen for å regne ut om jeg kan putte flere enn en lyskaster av en bestemt sort på en kurs. Nå kan jeg REGNE DET UT i stedet for å plugge i og "se hva som skjer" *hviske med TV2-stemme*
3. Fått en veldig mye bedre engelsk uttale. Yuppi. Og lært meg masse stilige engelske ord. Spesielt "ming". Fine ordet.

I går.........
1. Våkna jeg sånn i ett-tida i en leilighet som så ut som den var bomba. Var fortsatt mett etter den digre middagen kvelden før... og jeg lå i en stor og god og varm seng og fikk kos *rrrr*
2. Sovna jeg i den samme senga sånn i 4-tida en gang etter en rekke komplikasjoner
3. Spilte jeg Settlers brettspill for første gang. Og gjorde det faktisk ikke så verst. Jeg har taktisk innsikt. *stolt*

I dag............
1. Har jeg pakket og gjort meg klar til å dra hjem - London, here I come
2. Har jeg kjøpt meg laptop. Så om et par ukers tid kan jeg oppdatere bloggen min litt oftere.
3. Har jeg vært ute og gått i snøstorm, for så å komme inn til god og varm leilighet og nystekt pizza og snedig irsk film og gode venner, og bli kjørt hjem av snille, fine mannen.

I morgen........
1. Skal jeg FLY (on the wings of love) (eh)
2. Skal jeg sitte oppe store deler av natta og gjøre ferdig en plantegning som skal leveres tirsdag morgen
3. Skal jeg på pub! og møte vennene mine! *glede seg*

I tiden framover.........
1. Skal jeg jobbe skikkelig skikkelig hardt. Og lære meg å lodde uten å brenne meg på fingrene. Og å snakke engelsk med Essex-aksent.
2. Skal jeg oppdatere blogen min oftere. Hvis dere lover å kommentere litt mer. Ensom sjø.
3. Kjøpe sko. Billige sko. Og nyte våren som snart kommer til London.
posted by schti @ 3:27 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates