Monday, January 03, 2005
FØRSTE
Første bestevenn: Kari, som var ett år yngre enn meg og bodde borti gata og mine foreldre var venner med hennes foreldre. Vi var venner lenge, fra jeg var liten til jeg var 13 omtrent og vi var sammen HELE tida. Vi pleide å synge sanger inn på kassett og kalte dem "barnas viser". Tror vi lagde en 6-7 stykker. Og så malte vi ansiktsmasker. Og folk spør meg når jeg først kom på tanken på å jobbe i teater, hehe.
Første bil: Teller tråbilen jeg hadde da jeg var 8? Eller jeg og jeg. Den var vel egentlig Thomas sin. Den ordentlige bilen jeg har tilbrakt mest tid sånn utenom familie er vel Geir Ove sin Audi 80 under rånetida mi. Arti.
Første nick: Hehe. Puzzy83. Ja, jeg fikk mange rare henvendelser. Jeg var vel litt blåøyd.
Første egenkjøpte CD: *skjemmes* Mariah Carey. HVA TENKTE JEG PÅ???
Første kjæledyr: "Tom Pus" - skabbete utekatt som vi pleide å mate på verandaen og som måtte avlives da han fikk ørebetennelse
Første piercing/tatovering: Nei. Bare hull i ørene jeg. Føler liksom bare ikke for å maltraktere kroppen min.

SISTE
Siste sigarett: Har aldri røyka, hurra
Siste biltur: Hjem fra pizzakos i kveld. Traktorbil. Fin fin mann og nattakos.
Siste gode gråteanfall: Phantom of the opera på kino med Hanne lille nyttårsaften. Selv om jeg kjenner historien ut og inn. Det er så trist når hun svikter fantomet og han står oppe på taket og gråter. *snufse* fine fantomet. *rrr*
Siste bibliotekbok: John Irving: The fourth hand
Siste forelskelse: Hm. Jon. Kjekk kjekk men dessverre veldig blond og veldig opptatt skuespiller på LAMDA.
Siste telefonsamtale: Med Thomas. Diskuterte kjøp av laptop.
Siste dusj: I ettermiddag. Skulle jo ut.
Sist brukte sko: Svarte pels-snøresko. Det snødde ganske kraftig i dag.
Sist spilte sang: Kent: Visst kjenns det som att kjärleken ventar
Sist kjøpte ting: To jakker, en genser og en überkul t-skjorte på salg. 200 kroner for the lot. digg.
Siste irritasjonsmoment: At det var snøstorm da jeg og Hanne gikk fra byen og inn til Øya og jeg ble våt og kald og at jeg nå derfor sitter oppe hele natta og er syk
Sist brukte topp/skjorte: Tidligere nevnte nye t-skjorte. Brun-grå med blå Florida-logo og blomster på. Fine tskjorta.
Sist besøkte webside:www.myspace.com, konstaterer at Josh har fått seg dame. Lykke til, dame.
Sist uttalte ord: FAEN! da jeg innså at jeg ikke kom til å sove i natt
Siste sang du sang: øøøøh. "I saw three ships come sailing in" på LAMDA's julekonsert...
Hvilken farge er det på sokkene du har på deg? Har ikke sokker på. Har digre bamsetøfler.
Hvilken farge er det på undertøyet du har på deg? Knallrødt, og så er det en sky og en regnbue på framsida. Fin.
Hva befinner seg under sengen din? Hybelkaniner. Og rullebokser med sengetøy i.
Når våknet du i dag? Første eller andre gang? Jeg våkna... 10:44 men stod opp ti over tolv.

FREMTID
Hvor vil du reise? San Francisco, og rundt omkring i Storbritannia...
Hva slags karriere kommer du til å få? Hm. For øyeblikket har jeg lyst til å satse på lysdesign men mest sannsynlig blir det tekniker av meg.
Hvor kommer du til å bo? Ja, si det. Et sted hvor det er litt flere jobbmuligheter enn det lokale samfunnshuset...
Hvor mange barn vil du ha? Jeg aner ikke. Vil jeg ha barn?
Hva slags bil(er) vil du ha? Jeg vil ha en stor kraftig bil. Men allerhelst vil jeg ha motorsykkel.

NÅTID
Humør akkurat nå: Trøtt. Glad for å skulle dra hjem i morra. På en måte. Selv om jeg nok kunne tenkt meg å ha en uke til i Trondheim.
Musikk akkurat nå: Ikkeno - klokka er ti over fem på natta
Smak i munnen akkurat nå: Appelsinjuice med sitronsaft.
Hår akkurat nå: Noe flatt. Jeg har jo prøvd å sove.
Klær akkurat nå: Hjertepysj, bamsetøfler og stort ullteppe.
Irritasjonsmoment akkurat nå: At jeg ikke får sove.
Skrivebordsbakgrunn akkurat nå: Tropisk øy. Prøver å drømme meg bort fra slapset og sluddet som var før.
Bok akkurat nå: Har nettopp fullført bok av engelsk yndlingsforfatter jeg ikke husker navnet på.
Hat akkurat nå: Er det ikke innlysende?

(x) - Ting du har gjort
(_) - Ting du ikke har gjort

(x) vært full
(_) vært dopa
(x) kysset et medlem av det motsatte kjønn
(x) kysset et medlem av ditt eget kjønn
(_) kræsjet en venns bil
(_) vært i Japan
(x) Tatt taxi
(x) Blitt dumpet
(_) vært i slåsskamp
(x) sneket deg ut hjemmefra
(_) vært forelsket i noen av samme kjønn
(_) vært på date med noen av samme kjønn
(x) hatt følelser for noen som ikke returnerte følelsene
(_) blitt arrestert
(x) klint med en fremmed
(x) stjålet noe fra jobben
(_) feiret nyttårsaften på Times Square
(_) vært på blind date
(x) vært forelsket i en lærer
(_) feiret Mardi Gras i New Orleans
(x) vært i Europa
(x) skulket skolen
(_) kuttet meg selv med vilje
(_) vært gift
(_) blitt skilt
(_) fått barn
(_) sett noen dø
(_) vært i Afrika
(x) slått til en venn i forbindelse med lek
(_) vært i Canada
(_) vært i Mexico
(x) vært ombord i et fly
(x) sett Rocky Horror Picture Show
(_) kastet opp i en bar
(_) tent på deler av meg selv med vilje
(x) kjørt snowboard
(x) møtt noen fra internett i virkeligheten
(x) hatt følelser for noen du bare kjente fra internett
(_) vært i et voldelig forhold
(_) vært gravid eller gjort noen gravid
(_) mistet et barn
(x) gått på høgskole/universitet
(x) tatt smertestillende
(x) elsker noen eller savner noen akkurat nå

UNIK
Nervøse vaner? Jeg fikler. Med klokke eller ring. Og så tvinner jeg håret mitt, nå når det er langt. Og snakker veldig fort.
Har du "doble ledd"? ? ikke som jeg vet.
Kan du rulle tungen til et rør? Nei, har ikke akkurat de kromosomene der.
Kan du heve et øyenbryn av gangen? ja! De kromosomene har jeg :)
Kan du blåse spyttbobler? heh? nei.
Kan du la øynene gå i kryss? mm. Men jeg blir svimmel av det.
Tatoveringer? nej...Piercinger og hvor? nope - eller teller ørene?
Rer du opp sengen hver dag? Ja. Jeg takler ikke å legge meg i seng som ikke har vært oppredd. Når både dyne og pute er av dun blir det liksom en smule flatt og klaustrofobisk.

KLÆR
Hvilken sko tar du på først? Høyre.
Mens vi snakker om sko -- har du noensinne kastet en på noen?
Hehe. Ja, det har jeg faktisk.
Hvor mye penger pleier du vanligvis å ha i lommeboken? En sånn... 5 pund omtrent. Bare sånnn i tilfelle.
Hvilke smykker bruker du døgnet rundt? Pleide ikke å gjøre det før. Men nå den siste måneden har jeg fått dilla... så nå går det i små blingblingøredobber... og ringen jeg fikk av tante til jul
Favorittplagg? Ojj. Hm. Vel, jeg har en blå ullgenser jeg bruker mye... og et par t-skjorter jeg er veldig glad i... nei, kan ikke velge.

MAT
Tvinner du spaghettien rundt gaffelen, eller skjærer du den i biter? Tvinner. Med skje.
Har du noensinne spist Spam? Ikke Spam, nei. Men jeg har spist RSP (Rester av Sprengt Personale). Det er vel noe av det samme...?
Favorittiskremsmak? Cookie dough
Hvor mange frokostblandinger har du i skapet? Ingen. Det er jo ikke noe mat i frokostblanding. Dessuten tåler jeg ikke melk, vøtt.
posted by schti @ 4:17 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates