Saturday, March 26, 2005
adhd...
Jeg har en venn. Som jeg tror har ADHD. Han er verdens beste gutt men han er 140 % hyperaktiv hele tida og det sliter meg helt ut. Han er alltid hyper og rastløs. Han har problemer med å holde oppmerksomheten på en ting av gangen over lengre tid. Han har dysleksi. Han hadde atferdsproblemer da han var yngre - i form av urolighet i klasserom og så videre og i form av fysiske sammenstøt fra tid til tid - gutten har arr over hele høyrehånda etter å ha slått hånda gjennom en glassrute. Han har akkurat gått ut fra politiskolen - med 100% i alle de praktiske aktivitetene men med såvidt ståkarakter i de teoretiske/skriftlige. Han er all over the place, hele tida. Han har hatt problemer med korttidsminnet - i form av å glemme ting som skjedde 5 minutter tidligere. Det høres så ut som ADHD... og jeg har så lyst til å få ham til å ta en sjekk, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...
og jeg er så betatt av denne gutten... hva gjør jeg? hjelpe meg.
posted by schti @ 6:34 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates