Saturday, June 18, 2005
sommer
så når er folk hjemme i sommer? har kjøpt billett nå, kommer hjem 20. juli... så hvis noen er hjemme mellom 20. juli og 1. september RING MEG (husker ikke telefonnummeret mitt så hvis noen har lyst til å skrive det her, be my guest...) Ida, Kristine og Gøril; vi MÅ i hvert fall få til å møtes en dag som vi alltid gjør. Men bli fulle denne gangen. Je! Alkohol!

...har drukket hver kveld i 9 dager. ikke fylla, bare... ei flaske vin hjemme. en 6 pack øl hjemme. ei helflaske vodga. sånn går no dagan. skyld på cowboyen og friken.

hører det er hetebølge i Trondheim. Leste Adressa: "Marvin Wiseth gir trønderne tips om hvordan å takle den uutholdelige varmen."

hah.

her er det 32 grader og høy luftfuktighet.
EAT MY SHORTS!


...det er varmt og jeg drikker. IGJEN.

mmm. pie
posted by schti @ 7:41 PM  
4 Comments:
  • At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kjersti mob.norge i allefall det jeg har.... var jo mye tull med div.telefoner sist du var hjemme:-)

    MOB: 41038085

     
  • At 9:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg er hjemme fra 1. juli til en stund uti juli. Men jeg tror nok den lørdagen du kommer hjem for sikkerhets skyld.

     
  • At 9:14 PM, Blogger schti said…

    ja! lørdag! glimmers! kan vi ikke bare planlegge det? at vi møtes den lørdagen. hvis det er finvær kan vi grille og fylle. hvis det er drittvær kan vi... dra et eller annet sted innendørs og fylle. je!

    vil du værra me så hæng på. :D

     
  • At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hey du!
    Si ifra hvis du får lyst på besøk fra en gammel Lillehammervenn når du er hjemme igjen i sommer da, eller skulle få lyst til å ta en tur til Lillehammer. Vært koselig å se deg igjen! =) Starter på skolen igjen 1. august, men det går jo an med en helgetur eller no'!
    Klem fra meg

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates