Wednesday, August 31, 2005
hår...


...jeg har for mye fritid.
eller kanskje det er fordi jeg var på fylla i går og ikke for å føler stort annet enn å sitte foran pc'n i dag.

kongekveld, forresten. dro på trebe med Hanne, Iselin og Lars... var mange MANGE italienere der! Så jeg fikk snakka litt engelsk, je :) og så dro vi på vista og nesten på downtown og så på circus, som forresten er et høl. og plutselig var jeg helt alene og jeg fikk ikke tak i Hanne som sikkert hadde blacka på senga eller noe, så jeg hadde ikke noe sted å sove. Takk til Snorre for sengeplass :) (og til Vegard, selv om det var litt seint :))

5 dager til jeg drar hjem :D
posted by schti @ 4:08 PM  
4 Comments:
  • At 4:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Snorre?..

     
  • At 7:36 PM, Blogger schti said…

    jah? jeg var full og møkkasliten og han bor innafor bygrensa. det er jo ikke forsvarlig å gå alene hjem på natta.

     
  • At 12:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Vi i Store Stygge Ulvers Landsforbund (SSULF) er helt imot venner innenfor bygrensene! Det er i disse høstmånedene vi skal bygge opp reserver for å møte en hard og tøff vinter, og slik oppførsel ødelegger jakten fullstendig for oss! Forøvrig synes vi at denne spesielle rypa skifta fra den mørke sommerdrakten til den litt mer røde høstdrakten på det perfekte tidspunkt. Overgangen til vinterens lyse drakt kom kanskje litt tidlig? Men for ei rype!

     
  • At 10:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hei!
    Ja, da regner jeg med at du er bortimot pakket og klar til å dra hjem igjen til London. Vil bare ønske deg god tur og lykke til med oppstarten på andre året ditt, håper det blir like bra som det forrige! :D Vi snakkes!
    Stor klem

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates