Monday, August 22, 2005
valg-helvete
siden jeg ikke har vært hjemme det siste året og egentlig ikke brydde meg så forferdelig mye om politikk da jeg VAR hjemme heller, ANER jeg ikke hva jeg skal stemme neste uke... så derfor tok jeg nettavisens "hva skal du stemme"-test...

"Disse partiene bør du vurdere:

V
60,3 %

FRP
59,3 %

H
55,6 % "

ja, fortell meg noe jeg IKKE vet. nå utgår FRP med høye kneskritt men det er jo litt paradoksalt når det vanskelige valget står mellom Høyre og Venstre. høh høh.
posted by schti @ 6:09 PM  
1 Comments:
  • At 8:55 AM, Blogger schti said…

    nei det blir nok KRF denne gangen tenker jeg ja. Homofili er synd, alle butikker bør stenge klokka 5 (og 3 på hverdager), og alkohol får man bare kjøpe etter skriftlig tillatelse fra presten.

    ...kødda.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates