Sunday, August 07, 2005
medgangssupportere...
vil bare gi et lite spark til alle de sytepavene som nå sitter og griner og klager over Rosenborg - jeg må si som Rune Bratset, hvis de ikke holder med Rosenborg nå kan de bare holde seg hjemme. For GUDS skyld, de har vunnet i 13 år, hørte ikke noen som klaget da. Jeg har tenkt å stå på Lerkendal i vind og regn gjennom tap på tap (vel, jeg ville hvis jeg hadde bodd i Trondheim) fordi det dere holder med er ikke en seiersrekke, det er et FOTBALLAG. For pokker.


åååå jeg er sint nå.

Medgangssupportere, pføy. Utakk er verdens lønn og så videre. Pell dere til... til... Bergen.
posted by schti @ 6:29 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates