Monday, July 18, 2005
PCC QA
...nye jobben min. PCC QA. PC and Console Quality Assurance.

på norsk betyr det at jeg får betalt for å teste pc- og tvspill. Jeg spiller spillet og hvis jeg finner noen feil i grammatikk, staving, grafikk etc. legger jeg en liten rapport i en database som er direkte linka til Sony, Nintendo, Microsoft osv. Beste jobben i verden!

Dessverre kan jeg ikke fortelle mer om det, det er hemmeligstempla :D


Kommer hjem 4. august. YAY :) får mer tid med Matt. YAY! :D
posted by schti @ 8:24 PM  
3 Comments:
  • At 12:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hmm.Dette ble nedtur. Har vært på fjellet. Dro ned fordi jeg trodde du kom i dag...ja ja ikke noe annet å gjøre enn å vente, vente og atter vente. Bøyer meg i støvet for karaktergjennomsnittet.

    Jeg begynner med livets harde realiteter igjen den 8.august. Jeg skal bli produktdesigner.

     
  • At 6:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    mongokjerstisomikkekommerhjemlikevelmongomongomongo

     
  • At 8:34 PM, Blogger schti said…

    åååååh. *savne* og *klemme Gøril og Kris*

    jeg kommer hjem 4. august, da. og blir omtrent en måned! og hvis jeg ikke ser dere da sees vi til jul.

    forresten, kanskje 15. oktober. det er Fridtjofs 50årsdag da og de har en stor fest og har bedt meg om å kjøre lys :)


    jeg kunne ikke dratt hjem i morra. jeg ville dødd av tanken på at Matt fortsatt var i London mens jeg var her.
    Kom hjem i August Kristine. Så kan vi dra på grisefylla :)

    og Gøril - KØDDER DU? SÅ VANVITTIG BRA!!!!!!! :D *superstorklem* jeg er så STOLT av deg og så GLAD på dine vegne! wow. :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates