Thursday, July 14, 2005
SOMMERFERIE! (i morra)
siste skoledag i dag, bare avslutningsseremonien igjen i morra nå. en liten karakteroppsummering av året, bare sånn for å skryte:
(sånn fungerer det: vi har 4 x 6ukers produksjonsperioder, hvor vi gjør henholdsvis lys, lyd, stage management og construction/stage crew. vi får to karakterer hver gang; technical og common skills. technical er, vel, tekniske ferdigheter. common skills er samarbeid, innstilling, organisasjonsferdigheter etc etc etc. Karakterskalaen går fra 1-15, 7 er stryk, 15 er det ingen som får, det er profesjonelt nivå. 14 er gitt... en eller to ganger de siste 5 åra. 15 tilsvarer A+, 14 A, 13 A- og så videre nedover.)

Lys: Technical skills: 13 (A-)
Common skills: 13 (A-)
Lyd: Techincal skills: 12 (B+)
Common skills: 12 (B+)
Stage management: Technical skills: 12 (B+)
Common skills: 13 (A-)
Construction/stage crew: Technical skills: 11 (B)
Common skills: 12 (B+)


jeg er så himla GOD :D


blir ikke noe jobbing på meg, diverse årsaker, så kommer hjem førstkommende torsdag... ring meg ring meg ring meg ring meg og så videre. jeg har masse bilder å vise!

og ellers... så... er det som sagt avslutning i morra. på lørdag er det avslutningsball på en båt på Thames. og det er 30 varmegrader. ååååh, livet er herlig i London :D



(soundtrack til denne posten: Basement Jaxx - Bingo Bango)
posted by schti @ 6:12 PM  
1 Comments:
  • At 9:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Grattis med konge-karakterer! Regner med at du er rimelig stolt og fornøyd med deg selv:-) Ser ut til at du får deilig trøndersk sommervær når du kommer hjem også. Hei og hopp! V.V.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates