Thursday, July 07, 2005
jeg er ok...
...men temmelig skjelven. alle busser og undergrunnen er stoppet, telefonlinjene er nede, det er politi på hvert gatehjørne. vi har fått beskjed om å holde oss inne, alle prøver å få tak i kjente og kjære for å finne ut om de er ok... alle jeg kjenner er ok, takk og pris. LAMDA ble evakuert for en time siden, de fant en bombe på undergrunnstasjonen rett rundt hjørnet... det er helt surrealistisk. jeg gjemmer meg i huset mitt med amerikanern (som faktisk er ganske god å ha akkurat nå.)
såh. jeg har bra. ish.
posted by schti @ 1:24 PM  
3 Comments:
  • At 2:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    *klems*
    Godt å høre at du er ok:)

    -Arnhild

     
  • At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ååå, så glad jeg ble da jeg så deg pålogga på MSN, og ikke minst da jeg leste meldingen din på bloggen! Man tenker alltid på dem man bryr seg om i slike situasjoner, og ikke minst dem som er i det rammede området. Godt du er OK, nyt å ha amerikaneren din i kveld! Stooor klem =)

     
  • At 9:12 PM, Blogger schti said…

    er godt å høre fra så mange som bryr seg - ALLE har ringt eller maila meg i dag. det føles godt...

    her har ting roa seg for kvelden, blir rart å se hva som skjer i morra. det er veldig... uvant følelse.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates