Saturday, June 25, 2005

bilde av alle de jeg g�r p� skole med, f�rste- og andreklassinger, sammen med Richard Pilbrow, utrolig teaterdesigner og LAMDA's teknikerkurs' grunnlegger. Folk dere trenger vite hvem er, fra venstre: 1. rekke, nr 2 - Ben, bestekompis. nr 4 - Pixie, bestekompis. nr 5 - Kathleen, en av de jeg flytter inn med til h�sten. rekke 2: nr 1 - Tshari, har v�rt sjefen min to ganger og er ei kjempejente, promisku�s som faen. nr 7 - MEG :D nr 8 - Annie, den andre jeg flytter inn med. og sist i den rekka er Kerry, bestevenninne. Bakrekka - nr 2 - Steve, bestekompis, og nr 5 - Mark, enda en bestekompis. S� det er alts� gjengen min :) Posted by Hello
posted by schti @ 5:09 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates