Monday, June 20, 2005
01:20 am
klokka er halv to og jeg får bare ikke sove. vet ikke hvorfor, kan være varmen, men tror ikke det. huset er helt stille og det lukter sommervarmt, alt jeg kan høre er vifta Charles lot stå på på kjøkkenet og vinduet til Matt som knirker. og jeg er lys våken og har hodet fullt av tanker som ikke vil la meg være. pengeting (jeg har for lite.) skoleting (prestasjonsangst. jeg har bare toppkarakterer så langt men jeg tror ikke jeg får toppkarakter i konstruksjon og det irriterer meg litt.) venneting (først av alt bestevenn Mark, som på onsdag fortalte meg at han er hodestups forelska i meg. dette kommer fra kompisen min, som jeg koser med hele tida, og som jeg forteller alt til. og så er det Annie - som sier hun ikke har noe problem overhodet med meg og Matt, og jeg tror virkelig hun mener det, men jeg er så redd for at det ikke er sånn, og at alt skal bli ødelagt, og jeg er så glad i den jenta men jeg kunne ikke gjort noe annerledes... noe som bringer oss glatt inn på Charlie, som er skikkelig upset ennå og ikke har det bra i det hele tatt, noe som er mer eller mindre ene og alene min feil...)
og så er det... Matt-ting, fordi... jeg har gjort det igjen, blitt glad i ham, og jeg drar hjem for sommern om nøyaktig en måned HERREGUD det er bare en måned, og innen jeg kommer tilbake har han dratt tilbake til Boston. og hva gjør jeg da? fillern fillern fillern fillern fillern.

fylla anyone?
:(
posted by schti @ 12:20 AM  
4 Comments:
  • At 1:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kom hjem! La oss drikke masse vin og tenke på løvetann.

     
  • At 9:22 PM, Blogger schti said…

    jeg kommer til å synge køntrisanger.

     
  • At 8:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Siden det blir dåp før du drar hjem igjen,så kan du få stå for underholdninga..... Den nye Heidi Hauge??? Sikkert noen i selskapet som liker køntri.......

    Jeg henger ikke helt med i svingene,men høres ut som hodet ditt er fullt og trenger litt hvile.... Sånn var det da jeg var ung også;-)

    God bedring!

     
  • At 10:13 PM, Blogger schti said…

    hvile er for pyser. det var litt kaos der oppe men alt er fint nå. søvnunderskudd, sagmugg i håret og blåmerker på knærne og livet svinger :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates