Wednesday, June 22, 2005
theatre of blood...
http://www.bloodandguts.co.uk/
var på the national i kveld. GLIMRENDE forestilling, lenge siden jeg har ledd så godt. genialt genialt stykke. åååh så morsomt. "that is the nicest thing a man in spanish armour has ever said to me"...... ååååh som jeg lo. :D

og ellers? har nettopp avslutta bygginga av scenen til skoleårets siste to forestillinger, Ajax og A Midsummernight's Dream. Så nå er vi snart ready to roll...

Musikk for denne uka er mer eller mindre: Dum Dums, Dashboard Confessional, Grandaddy... og masse køntri.

Søvnmangel. Og hormonoverskudd. Og jeg har det veldig bra :)

varmt er det også.


Jeg ELSKER denne byen.


:D
posted by schti @ 10:19 PM  
5 Comments:
  • At 8:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    her regner det bare. hele tiden.

    danse i regnet!!! weeeeeee!!!




    (eller kanskje ikke)

     
  • At 3:44 PM, Blogger schti said…

    vet du, akkurat nå kunne jeg gitt min høyre arm for litt kjølig regn. det er steikvarmt, høy luftfuktighet og sol, og vi jobber innendørs, høyt oppe i stiger. jeg har aldri opplevd å være dryppende våt av svette før. det anbefales IKKE.

    mmm snø og regn.... *rrrrrr*

     
  • At 6:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    jaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa


    gni det inn

    (da har du forresten ikke trent hardt nok før!!)

     
  • At 7:15 AM, Blogger schti said…

    trent? hva i alle dager snakker du om? jeg har aldri satt mine ben i et treningsstudio :)

    får vel strengt nok nok trening av å jobbe i teater. jeg løfta 150 x 10 kilo i går. jeg er sliten fortsatt men det var verdt det. jeg er så STERK :D

     
  • At 12:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    ja det er du ;) stolt av deg!! ;p

    jeg har akkurat løpt min siste 3000 m. på en lørdag formiddag (sist gang var det fredag kveld og det snødde bortover. i dag er det oppholds)
    skal ikke skryte av resultatet, men jeg var nesten dryppende våt av svette (ikke helt, så jeg kunne kanskje fått en litt bedre tid)

    anyway - GOD HELG SNUPPA

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates