Sunday, July 24, 2005
I heart Huckabees
først av alt - se I heart Huckabees. Vanvittig morsom, utrolig bra. Europeisk amerikansk eksistensialistisk komedie. SÅ verdt å se. Rett inn på min topp 10.


men bortsett fra det - jeg har skikkelig hjemlengsel i dag. det regner og jeg var akkurat ute og gikk tur på Thameswalk og har nå dusja og spist suppe og ser Huckabees igjen, og Matt ligger og sover, og det er helt stille i huset (og byen for den del) og jeg har hjemlengsel.
Jeg savner mamma. og pappa. Og Thomas og Jane og Kaja er i Trondheim nå og jeg har ikke sett dem siden... lenge. jeg har lyst til å møte Ida og Kristine og Gøril for kaffe. Lyst til å se film og spise smågodt med Hanne. Møte dramafolka på samfundet og bli fulle. Være hjemme alene mens mamma og pappa er på jobb og spille musikk på fullt volum og leke meg med interiørdesign og sitte oppe hele natta i telefonen med Matt (for han drar tilbake til Boston 5. august)

jaja. bare 10 dager til jeg drar hjem nå. *savne*
posted by schti @ 1:05 PM  
6 Comments:
  • At 6:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    DU SKULLE EGENTLIG VÆRE HJEMME FOR LENGE SIDEN SÅ DU HAR INGENTING Å KLAGE PÅ!!!!!!!

     
  • At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg har kjerstilengsel.

     
  • At 7:51 PM, Blogger schti said…

    ooh, hemmelig beundrer. hm... *gruble*

     
  • At 9:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    He he må nok skuffe deg der. Er nok en beundrer, men ikke en hemmelig en... glemte bare å skrive under:-)

     
  • At 8:09 PM, Blogger schti said…

    tenkte det var deg :) hører du har snakka med Geir Ove :)

    jee jeg kommer hjem om en uke! *danse*

     
  • At 6:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei! Tebkte jeg skulle ønske deg riktig god tur hjemover i morgen! Håper du får det fint når du kommer hjem til Trondheim, borte fra bomber og styr! hehe... Jeg har også Kjerstilengsel, så skulle ønske jeg ikke bodde så langt unna annet enn at vi bare kunne gått ut og tatt en øl! Men, det får bli en annen gang! Vi snakkes, så får du kose deg! Klem =)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates