Monday, March 27, 2006
våryr
det er vaar i London. woohoo :) varmt og vaatt. og jeg tilbringer mesteparten av tida inne akkurat naa, vi har forestillinger oppe og gaar. jeg mikser lyden (!) paa en nyskrevet musikal. utrolig bra stykke, men jeg er lei naa... siste forestilling paa torsdag. saa skal Mark og jeg tilbringe noen dager med familien hans, noen dager her i London, og saa kommer jeg hjem! hurra.

kort oppdatering dette men det faar holde.

laptopen min har doedd, forresten. saa jeg skal tilbringe de neste par dagene med aa proeve aa fikse den igjen... yay for reinstallering av windows :p
posted by schti @ 11:42 AM  
1 Comments:
  • At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Tante!

    Nå gleder jeg meg masse til å leke med deg. Jeg har begynt å gå, full fres fra morgen til kveld! Så nå skal det bli moro, gleder meg til pappas svidde pølser, leke i snøen, ake, dra deg i ørene og vise deg alt jeg kan.... Også har jeg nå fått sju og en halv tann!

    Sees om en drøy uke, tante Kjersti!

    Kos fra Kaja

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates