Wednesday, February 15, 2006
valentine's day...
jeg har aldri hatt noe forhold til valentines day - sannsynligvis mest fordi jeg aldri har hatt kjaereste paa den dagen foer. men valentines day i London er helt utrolig - da jeg dro til og fra jobb i gaar var det folk absolutt over alt med digre blomsterbuketter og gaver og alle gikk rundt haand i haand og alle restauranter var stappfulle og det var saa koselig! jeg hadde sagt til Mark at jeg ikke var noen stor fan av dagen og forventet ikke aa faa noe som helst... men da jeg satt hjemme etter jobb i gaar kveld ringte det paa doera og et blomsterbud gav meg en diger blomsterpose. med en stor moerkeroed rose i en nydelig oppsats inni... og uten kort! gjett om jeg var forvirra, begynte aa lure paa om det kunne vaere noen andre, siden jeg var sikker paa at Mark ville lagt ved et kort eller noe... dro inn til teateret for aa se kveldens forestilling og fant Mark og proevde aa lure ut av ham om det var fra ham (fordi hvis den ikke hadde vaert fra ham; hvor utrolig pinlig ville det vaert?)
selvfoelgelig var det fra ham, den sniken, og naa gaar han rundt og er fornoeyd med seg selv fordi han lurte meg. hmpfh.
jeg har verdens beste kjaereste :)
posted by schti @ 11:32 AM  
1 Comments:
  • At 6:26 PM, Blogger Ida Marie said…

    Kjeft. Ikke alle som har type.


    DRITER I VALENTINESDAY JEG, SJØ! DRITTDAG!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates