Wednesday, January 25, 2006
reunion...
jeg tenker mye nå om dagene. rart det der, når man har vært nærmest innesperra i huset i en uke. tidligere i dag kom jeg til å tenke på reunions. vi har 10årsjubileum for å gå ut fra barneskolen i år. det bryr jeg meg ikke så mye om, det er for lenge siden. men det er også 10årsjubileum for å starte på ungdomsskolen. DET er en reunion det kunne vært gøy å hatt. Ida Marie og Kristine, hva tror dere? kommer folk tilbake til Trondheim rundt påske? jeg gjør i hvert fall det. og siden det kan være siste gang jeg kommer til Norge noe særlig på en stund - hadde det ikke vært kult å prøve å samle folk? om enn bare møtes ute på byen eller noe. få ryktemølla i gang eller få tak i emailadresser og telefonnumre. hva tror dere? jeg tror det kunne vært kult. :)

eller kanskje det bare er febern som snakker. :p

edit: hvem var det egentlig som gikk i klassen vår..?
Kjersti, Ida Marie, Kristine, Tonje, Jannicke B, Line, Jannicke A, Marit, Linda, Lise, og Hilde...
Thomas, Martin, Ole Martin, Ole, Bjørn Kristian, Øystein, han... andre som aldri sa noe - Kenneth? , Stian, Daniel med stemmen, og Calle...

glemmer jeg noen? er det noen her som ikke hører hjemme? hm.
posted by schti @ 4:00 PM  
10 Comments:
  • At 6:39 PM, Blogger Ida Marie said…

    Jeg har alltid syntes det er en genial idé, og alle jeg har snakket med vil også ha reunoion. Så jeg er absolutt med, problemet er å få en til å ta initiativet. Kjersti....? :)

     
  • At 12:28 PM, Blogger schti said…

    mm. velg hun som bor LENGST unna :) neida, jeg skal se hva jeg kan gjøre. skal prøve å samle emailadresser etc. når begynner påska? hva med en av de første dagene vi regner med folk er hjemme til påske? helg eller en tirdag/onsdag eller noe...
    hvis noen har noens emailadresse send den til meg! eneste jeg har er Linda. reunion YAY

     
  • At 6:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    du mangler hilde og calle!

     
  • At 10:02 AM, Blogger schti said…

    Ah! Visste det var noen som manglet. Kristine, har du noen emailadresser å gi bort? :)

     
  • At 5:18 PM, Blogger Ida Marie said…

    Mangler Linda og Calle?! Hallo da man, de står da der, de!

     
  • At 5:37 PM, Blogger schti said…

    ...jeg la de til etterpå, Ida... marie. drikkeleken fra 3. juledag henger i ennå!

     
  • At 2:08 PM, Blogger schti said…

    haha, har akkurat snakka med Linda, Lise skal ha unge #2 rundt påske, og Marit er også gravid. :D

     
  • At 12:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    arti... kan kanskje få tak i noen! skal prøve

     
  • At 6:02 PM, Blogger schti said…

    vel, hvis dere kan gi meg emailadressene dere har kan jeg skrive en fellesmail, det blir nok sikkert raskere enn om vi tuller rundt på andre kanter... tror jeg.

    ...eller noen andre kan skrive mailen. jeg gir det gjerne fra meg! :)

     
  • At 6:43 AM, Blogger Ida Marie said…

    What?! Hvorfor blir folk så etablert?! Unge nr. 2 og Marit P? Jaja, kan jo egentlig ikke si at det var så sjokk, bare så rart å tenke på når man ikke har sett folket siden de var 16 år.

    PS: Er virkelig drikkelek alt som skal til? Jeg skulle jo gjort det for lenge siden! ;)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates