Friday, December 23, 2005
3. juledag v2
Så, 3. juledag. Gøril skal i familieselskap i et par timer så hun stiller ikke med vorspielhus. Hos meg er Thomas, Jane og Kaja på besøk og jeg har ikke lyst til å fylle med en ettåring i huset. Ida Marie? Kristine? Noen ideer? Vorspielet er jo tross alt hovedpoenget med å drekka.

og ellers - bortsett fra at jeg fortsatt er forkjøla begynner julestemninga å sige inn nå, jeg innså plutselig at det er julaften i morra HURRA og snart skal vi spise grøt her hjemme og så skal jeg pynte juletre (uten Thomas for første gang i år, det blir rart) og sette ut nisser og så skal jeg se grevinnen og hovmesteren, som vanlig. ååååh dette blir bra, jul <3



GOD JUL :D
posted by schti @ 2:54 PM  
4 Comments:
  • At 7:53 PM, Blogger Ida Marie said…

    Det er fullt mulig jeg kan stille med hus for oss fire, jeg skal undersøke saken. Kan alltids prøve å hive ut mamma ;)
    Vi finner ut at det! Uansett! Ordner seg! Og snart er det jul! Og jeg fikk A på eksamen! Og ting er knall!
    JUUUUUUUUUUUUUUUL!

     
  • At 11:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg fikk en vinflaske i julegave, og har pittelitt penger... Men det er nok ikke så bra å ha vors hjemme hos meg... Men arti blir det likkavel:)

     
  • At 12:58 PM, Blogger Ida Marie said…

    Vi kan vorse til meg! Kastet ut mamma, så vi kan være der på kvelden. Fant dessuten en liter sprit i skapet mitt, yay!

     
  • At 8:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    og det var jo så utrolig koselig! dette MÅ vi jo bare gjøre igjen:)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates