Monday, November 21, 2005
oppklaring...
LAMDA quote: It rhymes, so it must be true. Alternatively: It's true, so it must rhyme.

For aa oppklare all denne forvirringen som har oppstaatt:

Jeg har ny kjaereste.
Han heter Mark.
Mark gaar i klassen min. Saa dette har vel strengt tatt paagaatt siden... april. Mark er lydtekniker og kommer fra like utafor London. Han har utmerket musikksmak, spiller bass og danset ballett da han var liten. Han har vaert to aar...? tror det er to, i militaeret. Og han tilbrakte forrige sommer i Afrika. Ida, dere vil ha masse aa prate om.

...og han er nesten tre aar yngre enn meg...
posted by schti @ 6:28 PM  
6 Comments:
  • At 7:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    ikke noe for sent - dette var på høy tid.

    dette forklarte en hel del.

     
  • At 10:51 PM, Blogger Ida Marie said…

    Marie.
    Ooo, hvor i Afrika? Jeg jobber intenst med å bli sendt gratis til Mosambik til høsten, hadde vært genialt hadde det ordna seg. :)

    Og Kristine og Kjersti: Jeg har ikke en liten snev av sjangs engang til å få med meg hvem alle disse guttefolka er. Vi får ta det i jula :)

     
  • At 11:56 AM, Blogger schti said…

    ja! jula! naar kommer du hjem Ida? (Marie) og Kristine? jeg er hjemme i 19 dager, hurra. det er paa tide vi drar paa fylla. :D

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tjoho...
    Du er tre år yngre enn meg - og hvis han igjen er tre år yngre enn deg... Hvilken barnehage plukket du ham opp fra sa du?

    ;)

    Dessuten skylder jeg deg en kinobillett:)
    Er vel fortsatt i byen når du kommer hjem....

    -Arnhild

     
  • At 3:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    tre år yngre enn deg. tre år yngre enn meg. like gammel som torunn. to år i militæret?? BARNESOLDAT FOR PÅKKAH'!!!!!

     
  • At 10:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Savner deg virkelig!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates