Thursday, November 03, 2005
Nyttårsaften...
Det ser ut som det blir nyttårsfest i London dette året. Åpent hus hjemme hos meg, alle er hjertelig velkommen... seriøst. Vi har masse plass og masse ekstra dyner og puter så hvis noen føler for å feire nyttårsaften i London - vet ikke ennå om vi drar inn til Trafalgar eller hva vi gjør, men det blir ihvertfall storfest - er det bare å si fra, så skal jeg skvise dere inn et sted. Det er ikke 100% bestemt ennå men jeg TROR det blir. Anyone up for it? :)
posted by schti @ 12:43 PM  
8 Comments:
  • At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    I wish, en liten fugl har sunget meg i øret at nyttårsfeiring med deg er veldig bra! Men det hadde i alle fall vært gøy om vi fikk til å treffes når du er hjemme denne gangen. Husk å lade mobiltelefonen!;-)

     
  • At 5:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    hmm.. kanskje det..

     
  • At 5:29 PM, Blogger schti said…

    lover :) men du kommer vel neppe til aa kjenne meg igjen tror jeg :) langt blondt haar naa. digger det :)

     
  • At 1:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Blondt??????uff da,du skulle jo aldri gå tilbake sa du!!!hmm.. Hva skjedde med det røde??Jeg har forresten blitt mørk igjen:)
    Gi meg beskjed når det er 100% sikker da!

     
  • At 7:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hehe, regner vel med at du er samme søte og bestemte jenta uansett hårfarge:) Jeg har også blitt blondere og MYE lengre på håret. Ble faktisk kalt "blondie" av en motspiller i høst:D Han trodde vel jeg skulle ta meg nær av det. Takk, sa jeg ;-)

     
  • At 11:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Oi var å sjekket ut siden til et visst "blåseensemble" vi var med i.. det viser seg at de har fått en bilde side... og det viser seg at de har lagt ut gamle bilder... faktisk kun gamle bilder...Minnes du kald karsk til frokost akompagnet av sang(dedikert til deg fra scenen????)

     
  • At 11:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Min feil ved nærmere ettersyn ser jeg at det også er lagt ut nye bilder

     
  • At 7:46 PM, Blogger schti said…

    finner ikke K95hjemmesida. hjelpe meg?

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates