Sunday, September 04, 2005
pakket og klart...
...ihvertfall nesten. prøver å unngå å ha altfor mye overvekt men det er så mye som skal med... spesielt siden jeg skal flytte inn i nytt, større hus på onsdag. ny adresse er:
10 St Albans Terrace
London W6 8HL

så i morra tidlig, 09:35, drar jeg. jeg fikk nesten ikke sove i natt fordi jeg har så mye sommerfugler i magen. det er så mye som skal skje! først skal jeg flytte, så kommer Ryan på besøk (:D), så skal jeg møte de nye førsteklassingene, før det braker rett ut i 3 intense produksjonsuker hvor jeg skal gjøre mitt livs første store lysdesign, det kommer til å bli kjempetøft... Trond kommer også på besøk den første uka. Så blir det forestillinger, og et eller annet sted inni der kommer forhåpentligvis Matt på besøk... og foreldrene mine kommer rundt midten av oktober... så skal vi på transfer til Lake District, og så kommer Josh på besøk, og så er det november. PHEW! så hvis det er noen som overveier å komme på besøk; vær så snill å kom i november eller desember. så var det sagt.

skal gi tilstandsrapport når jeg har kommet meg til rette i det nye huset. ønsk meg lykke til, alle sammen :)

klem
posted by schti @ 11:44 AM  
2 Comments:
  • At 7:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    Lykke til lille venn! Lover å si fra hvis jeg får besøkt mitt elskede White Hart Lane i november eller desember. Og neste gang du er hjemme lader du mobilen før du drar på byen, OK? Stooor klæm!

     
  • At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hva med en liten oppdatering?? Hvordan går det med innflyttingen+ alle folkene som skulle komme til London etc?????????

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates