Friday, October 21, 2005
*phew*
LAMDA quote #7 (det skriver langt fler qoutes for tida enn jeg skriver blogger):
"If you walk past the bar, you HAVE to get some drinks in"


naa er alle tre forestillingene oppe og gaar... jeg har tre dager fri, juhuu! de siste to ukene har vaert maniske, 13 timers arbeidsdager har vaert normen... paa tirsdag drar vi opp til Bowness, helt paa grensa til Skotland, hvor vi skal vaere i 5 dager, vi headliner en teaterfestival der oppe... gleder meg! har overtatt pappas gamle digitalkamera saa jeg skal ta bilder :)

mamma og pappa var her tre dager i begynnelsen av uka, kjempekoselig aa ha dem her.
og det har blitt hoest her naa - 12 grader og loevet faller overalt og jeg gaar bare rundt og subber i loev. herlig :)

kort oppdatering dette, men alt staar bra til og livet smiler!

klem til alle.
posted by schti @ 11:32 AM  
1 Comments:
  • At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Når kommer du hjem til jul??????

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates