Monday, December 12, 2005
hjemme nå.
så nå er jeg hjemme. det er godt å være hjemme, på en måte... er godt å møte folk. men blir nok litt langdrygt. tror jeg. spesielt med været. så hvis noen føler for en kaffe, en drink, hva som helst... så er jeg her! jeg vil møte dere alle mens jeg er her. ida m -når kommer du hjem sa du? snorre - ja, jeg kommer nok på Blæst 3. juledag eller når det nå var hvis noen vil bli med meg.

Mark, I know you're probably reading this anyway and trying to work your way through the Norwegian... so this is for you. I miss you. Bid.

men snart er det jul! je! :D

åh, jeg er her fram til den 30. forresten.
posted by schti @ 10:15 PM  
1 Comments:
  • At 6:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    i miss you too gorgeous. bid.

    also - understanding norwegian is difficult if you... don't speak any norwegian.

    16 and a half days...

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates