Monday, January 23, 2006
syk...
Tirsdag i forrige uke ble jeg syk og var hjemme fra jobb. og onsdag. torsdag også, fredag dro jeg til legen som tok en 25-30 prøver men tror jeg har en virusinfeksjon i det indre øret som gjør meg svimmel, en kronisk infeksjon i halsen som gir meg feber, og jernmangel som gjør at jeg er sliten. Men han kan ikke si noe sikkert før prøvene er tilbake. Lørdag og søndag følte jeg meg ok. I dag føler jeg meg enda verre enn i forrige uke. Jeg har vondt i hele kroppen nå, kjennes ut som jeg får influensa på toppen av det hele. Dette SUGER! Blir spilt mye Zelda og Worms. rgh. jeg hater å være syk. SYMPATI!!!!! :(.

teksten til sangen "Syk" med Knutsen og Ludvigsen mottas med takk.
posted by schti @ 5:45 PM  
3 Comments:
  • At 9:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    GOD BEDRING!!!

    Måtte Gaia være med deg;) (og da tenker jeg ikke på busselskapet med de gule bussene her i Bergen!)

     
  • At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Huff, stakkar lille! Håper du føler deg bedre snart. Stooor klæm!

     
  • At 4:40 PM, Blogger schti said…

    http://bennyhills.fortunecity.com/rock/493/

    hiiiihihihi. like gøy å lese hver gang. :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates