Monday, August 28, 2006
Aaaah.
Hadde på en eller annen måte aktivert "kommentarer må godkjennes av blogg-innehaver"-funksjonen som jeg ikke visste jeg hadde. AAAaaaah, nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk noen kommentarer. Unnskyld :) Det er fiksa nå :)

Jeg er i Trondheim JE! Mark dro hjem i morges og jeg er fyllesyk etter drikking på Marinen i går kveld (se bilder på Ringo, invitasjon her hvis du ikke er registrert ennå)

Kort post, middag nå og skal på kamp etterpå. RBK je!
posted by schti @ 1:59 PM  
1 Comments:
  • At 10:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Du må godta meg! (jaja, greit, jeg la deg til nettopp da.. :p )

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates