Friday, May 05, 2006
Eventyret om en melodi
Sitter her og leser jobbannonser og hører på Knutsen og Ludvigsen (noe som får mine kjære kolleger til å se rart på meg, jeg mener, K&L høres jo snålt ut selv når man snakker språket, tenk hvor rart det må høres ut når du ikke skjønner norsk. Eller vet hvem K&L er.) og plutselig kom Eventyret om en melodi og jeg fikk skikkelig flashback til videregående og korpstur og i det hele tatt. Ååååh, hvor mange ganger vi hørte på den sangen. Og lo og lo og lo.

Og etter den kom Ku i tunnellen. Åh hattstativ, åh hattstativ...

Jeg lengter tilbake til barndom og sommerferie.
posted by schti @ 11:08 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates