Saturday, April 08, 2006
Trondheim!
Da er jeg hjemme i Trondheim. Utrolig godt å være hjemme! (selv om det er litt kaldt.) Jeg er i byen fram til onsdag kveld (skal på påskefjellet - Oppdal), så hvis noen føler for en kaffe eller noe alkoholholdig... rop ut!
Dette er forresten sannsynligvis siste gang jeg er hjemme på... et år eller mer. Siste sjanse til å se meg på veldig veldig lenge! ;)

edit: jeg bruker forresten den engelske telefonen min mens jeg er her... så dere får kun tak i meg på det nummeret! :)
posted by schti @ 5:53 PM  
2 Comments:
  • At 9:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    skal du ikke hit i jula engang??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

     
  • At 9:22 AM, Blogger schti said…

    snakk om at farmor vil dra med hele familien til syden... så kan ikke garantere at jeg er i trondheim mer enn et par timer.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates