Sunday, April 16, 2006
påskeoppsummering
- rydda på loftet og rommet mitt og fant masse ting jeg nå skal ta med meg til London - og sendte en hel masse ting på loppemarked




- kaffe med Snorre. "Jeg redder ikke landet, jeg redder formgivning på Fosen."



- mybb-fest med Ida MARIE.

- kaffe og shopping med Beste (Hanne)


- på Hjerkinn med familien - og Kaja


- påsketur!


Nå er det tilbake til London imorra, og starten på mitt siste semester ved LAMDA på tirsdag. Skummelt å tenke på at om 3 mnd skal jeg helst begynne å jobbe.
Jeg blir definitivt værende i London forresten...
Det er offisielt nå; Mark og jeg flytter sammen når vi er ferdige på skolen. :)

Så når kommer jeg tilbake igjen? Vet ikke. Vi har barneskolegjenforening 24. juni men tror jeg er opptatt da... Vil gjerne komme hjem en uke etter at skolen er ferdig, så rundt 16. juli, og da gjerne med Mark, men det kommer alt an på jobb og bolig-situasjon. Så vi får se! Lever i spenning.

Det var ihvertfall hyggelig å se dere jeg rakk å møte!
Påskeklem.
posted by schti @ 8:52 PM  
4 Comments:
  • At 5:06 PM, Blogger Ida Marie said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 7:36 PM, Blogger schti said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 11:54 AM, Blogger Ida Marie said…

    Huff da, noen ganger filtrerer ikke Ida Marie-sensuren godt nok/i det hele tatt.

    Og Ida Marie oppdager søppelbøtta!

     
  • At 1:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    JESUS! FJERN SITATET!!!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates