Monday, January 03, 2005
SPØRREUNDERSØKELSEFRENZY yuhuuuuu

Hvor bor du? Hammersmith, London

Hvilken bok leser du akkurat nå? Leser ikke bok akkurat nå. Må vel kjøpe ny når jeg kommer hjem. Har gitt opp trua på bøker på norsk...

Hva er motivet på musematta di? Har ikke musematte. Men pappa sin er lagbildet til RBK. Det synes jeg er litt stilig.

Favoritt selskapsspill? Risk. Jeg liker å late som jeg er taktisk. Og Twister. Spesielt når man har på seg miniskjørt.

Favorittdufter? Har filosofert litt over det der. Det er delt: Mellom snø i lufta... Vår... og sovevarm mann sånn i fire-femtida om morran.

Verste dufter? Hovtjære. Brekker meg den dag i dag når jeg kjenner lukta av det.

Fineste lyd?Stillheten som snø lager... Den lille humminga en Mac500 lager når den skrur seg på og sjekker systemene sine... Og lyden av fotballkamp i bakgrunnen når jeg ligger på sofaen og slumrer

Verste følelse i verden? Innestengt.

Hva er det første du tenker på når du våkner? Kommer an på. Hvis jeg våkner av vekkerklokke er det som regel "Satans vekkerklokke. Vil ikke stå opp ennå." Men våkner jeg av meg selv er det som regel *mmm*, gode senga, ligge litt til...

Favorittfarge? Rosa. Og grønn.

Hvem var den siste du fikk SMS fra? Vegard. Fine meldingen *smile*

Hva skal barnet ditt hete? Har jo måttet revurdere det nå, siden jeg bor i England... Navn som er fine:
Gutt: Ewan, Damien, Liam... kombinert med et godt norsk navn. Hadde tenkt på Snorre eller Vegard men begge de er jo litt ødelagt nå. Har ikke noe nytt ennå men det kommer nok.
Jente: Heather, Chloe, Kelly. Kombinert med Hedda, tror jeg. Altså, ikke Heather, da. Heather Hedda... haha. Men Chloe Hedda. Eller Kelly Hedda.

Hva er det viktigste i livet? Venner. Kjærlighet. Selvrealisering.

Favorittmat? Kyllingsuppe med nudler og vårløk.

Sjokolade eller vanilje? Duh. Sjokkis.

Liker du å kjøre fort? På motorsykkel. tingen er bare at du trenger ikke egentlig kjøre så fort før det føles fort. superkick. *falle for enhver mann med sykkel* (nesten)

Sover du med kosedyr? Så ofte jeg får sjansen. åh, mener de sånn stuffed, kanskje. Nei, jeg foretrekker dem levende jeg serru. *fnise*

Om du fikk treffe hvem du ville, levende eller døde? Mormor. Hun døde da mamma var 7. Allikevel føler jeg meg langt mer knytta til henne, sånn personlig sett, enn de andre besteforeldrene mine. Jeg er visstnok veldig lik henne.

Favorittdrink? Rom og cola

Hvilket stjernetegn er du? Tvilling

Beste såpe på TV? Bev. Og OC.

Om du kunne få nøyaktig hvilken jobb du ville, hva hadde det vært? Lysdesigner

Om du kunne farge håret i hvilken farge du vil? Kan jeg ikke det'a?

Noensinne vært forelsket? Ja. Masse ganger. men nå er det lenge siden jeg har vært det skikkelig.

Er glasset halvtomt eller halvfullt? Dustespørsmål.

Favorittfilme(r)? Robin Hood and the men in tights. Får meg alltid til å smile. Det gjør Monty Python and the holy grale også. Love Actually tar 2. plass... men førsteplassen er nok uten tvil Moulin Rouge.

Skriver du uten å se på tastaturet? Ja. Lenge siden jeg slutta med å se på.

Hvilket er ditt favorittall? 7. Det er et vanskelig tall.

Blondiner, brunetter, redheads?Det kommer an på hva han skal brukes til. Jeg tror ikke jeg kunne forelsket meg i en blond mann, på samme måte som jeg neppe kunne hatt noe uforpliktende med en mørkhåra en... rødt hår utgår definitivt.

Kaffe eller is? Ja. Stemmer.

Frase/ord du anvender ofte? "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew". og "your mum"

Hvilket dyr ville du ha vært hvis du måtte? Lemur. Eller hest.

Når lever du mest? Når jeg er ute på livet sammen med vennene mine... når jeg er forelsket... når jeg går rundt og bare har det bra... eller når jeg gjør noe lysmessing som virkelig treffer meg


posted by schti @ 4:44 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates