Sunday, May 01, 2005
DET ER SOMMER DET ER SOL OG DET ER SØNDAG :D
soundtrack: good times gonna come; aqualung

FY FILLERN denne byen ruler. Det er 23 grader og tung luftfuktighet og det føles så som å være i florida at jeg har lyst til å grine. (*savne Josh*) plan for i dag er å dra opp til chapel market for å finne plastikkblomster til showet vi driver med, en tur innom oxford/regent street/covent garden for litt vindusshopping (som mest sannsynlig ender opp med shopping som jeg ikke har råd til men herremin, jeg må da ha nye sommerklær jeg også) og så skal jeg til...hm... st. james's eller hyde park og spise pret-baguett og is. noen som vil være med? :D

*elske londonsommer*
posted by schti @ 9:58 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates