Tuesday, September 12, 2006
hm, javel, ja...
...er det så lenge siden jeg blogga sist? Tilbake til start, da... :)

Mark var i Trondheim, vi tok en sightseeing rundt byen og han møtte min tante og onkel... Søndag var det grillings og drikkings på Marinen så han fikk møtt Gøril, Kristine, Hanne og Sasha. To sistnevtne, Mark og meg ble temmelig fulle etter hvert og dro på Vista. Og Mark, som ikke tåler alkohol, ble temmelig pussa utover natta :) Han var IKKE i form da han skulle opp klokka 6 morran etter (Mark fungerer heller dårlig på lite søvn). Staakar. Må si jeg hadde temmelig vondt av kjæresten min da jeg satte ham på flybussen og kryssa fingrene for at han i det hele tatt kom seg fram til flyplassen...
Jeg tilbrakte resten av uka med å gå på RBK kamp, kafe med Gøril og Kristine, kafe med Snorre, en tur på Oppdal for å besøke farmor, og en tur opp til Hanne.
Allikevel var det utrolig godt å komme hjem til London, spesielt siden Mark overraskende møtte meg halvveis hjemme med roser og en diger klem... *swoon*
Har begynt å jobbe siden sist, frilanser for øyeblikket med et event-firma - har så langt jobba på Tate Modern, Natural History Museum, Natural Portrait Gallery, London Aquarium... begynner som regel kl. 1500, ferdig med rigg til 1900, tilbake igjen for nedrigg midnatt og i seng i 2-3 tida. Startlønna ligger på 150-200 kr timen... klager ikke :)
Neste uke begynner jeg som lyskjører ved Royal Court Theatre også, litt mer familievennlige arbeidstider...
Også har jeg nettopp fått nyss om noe som kunne vært en stor jobbmulighet, skal si mer hvis jeg får den :)

Ellers så begynner leiligheten å komme i orden, skal poste bilder når det er ryddig...

Og vi har kjøpt oss Gupi! Artificial intelligence - marsvin... kjempestilig. Stan lystrer nå navnet sitt og ELSKER å leke borte-tittit. Hihi.

Trond og noen flere teaterfolk fra gamlelandet er her i forbindelse med en tekniker-messe i byen så vi skal ut og spise og drikke litt i kveld. Lash!

...og det var vel det for denne gang tror jeg :)
posted by schti @ 5:08 PM  
1 Comments:
  • At 8:41 PM, Blogger Ida Marie said…

    Ooooo, AI-marsvin! Finnes det!? Meg vil ha, meg vil ha!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates