Monday, January 03, 2005
siste nå. lover.

Opplevelser:


Årets høydepunkt: Komme inn på LAMDA

Årets gode gjerning: Kjøper Big Issue av den snille homeless-mannen i undergangen min sånn ganske jevnlig

Årets party: Bursdagsfesten min... eller siste kvelden i februar, i London med Hanne, da jeg møtte Ryan *sukke*

Årets ferie: Tja. Må vel bli *Sverigeturen*

Årets flause: Peter.

Årets supreste dag: Tror det må være nå i slutten av September - da jeg først hadde en super dag på skolen for å så å ha en übersuper kveld og natt med Ryan

Årets kjipeste dag: Kjip dag... hm... det er ikke noen som skiller seg spesielt ut, egentlig

Årets sprøeste opplevelse: *Sverigeturen* igjen, vøtt. tror det skal mye til for å overgå det der.

Årets heltedåd: Heltedåd? Tja. Jeg har jo holdt vakt over Annie endel kvelder på fylla. Helt, nå.

Kjærligheten: Det har vært temmelig stille på den fronten dette året. Behagelig det.

Film og musikk:Årets utenlandske film: Eeeh... Fahrenheit 9/11

Årets norske film: Er jammen ikke sikker på om jeg har sett norsk film i år...

Årets filmfiasko: neeeei... si det

Årets skuespiller: the one, the only: Ewan McGregor. *elske*

Årets artist: En? Vi sier årets band; Postal Service.

Årets låt: Spiraling: This is the road

Venner og andre folk:

Årets kuleste: Hanne

Årets morsomste: Annie. Hun tar bare HELT av.

Årets premiedust: Josh

Årets ekleste: Nick B.

Årets best kledde: Tom Riley

Årets idrettshelt: Jah. Mye.

Årets vinner: Bush, dessverre.

Årets taper: Verden.

Årets tøffeste: Kathleen. Tøffere enn toget, er hun. Større i kjeften enn MEG og det sier jo sitt.

Årets trøtteste: Charles.

Årets sinnatagg: Hehe. De kaller meg "the vicious Norwegian"

Årets snilleste: Cathy, som har det største hjertet i verden... Og Mark, som koser på meg når jeg trenger det, helt uten å forvente noe tilbake. Og Kerry, for å være engelsk bestis. Og pappan min som skjemmer meg bort.

Årets strengeste: Mack. Ikke akkurat noen solstråle *redd for*

Årets kokk: Alle som kokkelerte på nyttårsaften

Årets sprøeste: Shags :D

Årets beste kommentar: I saw your mum come sailing in

Dette skjedde på nyttårsaften: Hee hee hee. Mye at det kommer på nett, vøtt.

posted by schti @ 5:09 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates