Friday, February 23, 2007
ROSKILDE
Jeg har så INNMARI lyst til å dra. Roskilde er fra 5 - 9 juli, festivalområdet åpner den 1. Hvis jeg overlever turneen er jeg hjemme 1 eller 2. juli, og har en og en halv uke før jeg skal ut igjen. Jeg er veldig frista til å dra på Roskilde i mellomtida. Hvem er med? :) Vi kan lage camp! Stor herlig camp! Og se masse bra konserter og drekka og sove til langt på dag og løpe rundt i søle og det som verre er og møte masse spennende mennesker og late som vi er danske (det var ihvertfall det jeg gjorde sist gang med stor suksess) og sove i telt og drikke varm øl og... JEG VIL PÅ ROSKILDE!!!!
posted by schti @ 12:29 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates