Sunday, February 04, 2007
reality challenged
jeg skal skrive en orntli blogg snart med masse oppdateringer og bilder og det ene og det andre jeg LOVER, det er bare så mye å gjøre akkurat nå og vinter og jeg står fast på death metal-delen av Guitar Hero og... eh. ja.

I mellomtiden kan jeg på det varmeste anbefale denne dama. Jeg er temmelig sikker på at jeg snubla innom her da jeg surfa linkene på bloggen til Snorre, noe som får meg til å føle meg litt som en stalker, men jeg er helt hekta på dette kvinnemennesket jeg aldri har møtt (og for den del egentlig ikke ANER hvem er). Det er som å se... 10 år fram i tid og lese min egen blogg. Pwhoar. Bøyer meg i støvet.
posted by schti @ 10:34 PM  
4 Comments:
  • At 11:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nå ble jeg glad! Og jeg er veldig glad i stalkers :)

     
  • At 11:54 AM, Blogger schti said…

    Du skriver så rett fra hjertet, og det liker jeg. Og du skriver om alle de tingene jeg så gjerne skulle skrevet om hadde jeg bare hatt tid og mot. Håper jeg blir tøffere etterhvert :)

     
  • At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg blir rent varm av min passive gode gjerning. At du i de neste åra blir ærklært feminist er jo heller ikke å forakte, Schti! : )

    Håper alt er bra med deg.

     
  • At 11:55 AM, Blogger schti said…

    Snorre, har vi ikke vært gjennom dette før? Jeg synes fortsatt ikke jeg trenger å putte en FEMINIST-merkelapp i panna mi. Er ikke måten jeg lever livet mitt på mer enn nok? Action speaks louder than words osv. :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates