Friday, January 12, 2007
2007
Nye ting i 2007:
- Nina Ricci - Nina (parfyme som muntrer opp i en ellers nitrist London-vinter
- Hulahooping - Eneste formen for trening jeg får meg til å gjøre
- Player's - utested hvor alle teaterfolka fra West End går og hvor jeg aldri hadde vært før forrige torsdag, og hvor jeg nå har vært hver kveld siden da
- Havregrøt - ny favoritt-frokost (med raspet eple og soyamelk)
- Tranebærjuice - avhenging, med eller uten vodka
- Negler - endelig har jeg en jobb hvor jeg kan gå mer enn 2 timer før jeg ødelegger en manikyre


...det er det så langt, ikke verst for å vær 12 dager inn i det nye året :)

Hulahooping
posted by schti @ 1:01 PM  
1 Comments:
  • At 10:37 PM, Blogger Ida Marie said…

    Kjersti! Kan jeg komme på besøk i slutten av mars eller i april?! Jeg vil til London!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates