Monday, December 18, 2006
Regnskap 2006
I januar i år bestemte jeg meg for at i 2006 skulle jeg prøve å ta vare på alle kvitteringer for klær, sko etc jeg kjøpte, og så lage regnskap på slutten av året.

Så det har jeg gjort. Tror nok ikke jeg har ALLE kvitteringene, men rundt... 85-90% har jeg nok. Og jeg har akkurat regna det sammen:

I 2006 brukte jeg £500.93 på klær (riktignok endel av dette som arbeidsklær men allikevel), £144.50 på sko, og £350 på håret mitt... Hallo? Jeg har brukt mer penger på håret mitt enn på sko?? Pfff.

Jeg trodde det kom til å være mer (det er vanskelig å bo i London, det er jo butikker overalt...)

Artig å se hvordan shoppinga har forandra seg... Mye billigshopping i Januar og Februar , bittelitt shopping før sommern og graduation, og så i August/Oktober har jeg begynt å gå i de butikkene jeg alltid hadde lyst til men ikke hadde råd til da jeg var student... Hihi. Jeg føler meg organisert og flink :)

Det føles rart, å sitte og se tilbake på ting man har brukt penger på. Du innser hvor lite det egentlig betyr - på to måter: NÅ husker jeg knapt hva jeg kjøpte i Januar, noe som beviser hvor lite mote betyr... og Sammenligna med hva jeg har brukt i husleie og mat og transport etc, har jeg vært utrolig flink med penger (er ikke vanskelig å være flink med penger forsåvidt, når man ikke HAR noen)

pengerpengerpengerpenger. Jeg vil på turne og tjene 15000 i uka.
posted by schti @ 4:37 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates