Monday, October 23, 2006
Kjersti: Model/Actor?
Jeg var på jobb på torsdag, rigga lys ute i Trafalgar Square for en brystkrefts-kampanje-modell-show-ting.
Hadde akkurat blitt ferdig og stod og børsta håret mitt (jada, jada) (det var forresten nyfarga - har nå slutta sirkelen og gått tilbake til mørk blond / lys brun litt ettersom... altså mer eller mindre min egen hårfarge) da en av event-folka kom bort til meg... viste meg et bilde han akkurat hadde tatt av meg... og spurte om han kunne ta ned detaljene mine for å adde meg til databasen deres... som booker folk som extras for filmer og små modelloppdrag. Haha! Jeg tenkte det var den verste chat-up line jeg noensinne hadde hørt men gav da fyren nummeret mitt.

I dag ble jeg oppringt av agentbyrået.


HIhihiiiihihi jeg har blitt scouta :D

"If you are considered to be suitable for our collection you will be contacted by one of our bookers in the near future. Membership is selective as the quality of the people we represent and promote is of fundamental importance to consistently secure top clients."
(tatt fra websida deres)


Vet ikke HVA jeg skal tro :D

Synd jeg ikke er 1,80 og har sånne skumle store kinnbein.
*posere* :*
posted by schti @ 3:06 PM  
1 Comments:
  • At 12:19 PM, Blogger Ida Marie said…

    Haha, dette er enormt kult. Som eks-Top Model-seer kan jeg komme med fantastisk mange tips.

    Gøril, jeg venter mobbingen din (av Kjersti, ikke meg denne gangen)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates