Friday, November 10, 2006
Nye ting
Det skjer så mye nytt i livet mitt akkurat nå at jeg blir helt svimmel.
Har begynt i ny jobb - fulltid på Stomp... 8 forestillinger i uka, matineer på torsdag, lørdag og søndag... Skal begynne opplæring for å kjøre lys på mandag, denne uka har jeg blitt trent i å styre den ene vingen backstage - travelt, massevis av koster og søppeltønner og oljetønner og bøtter og spenning av folk inn i klatreseler, tønnetrommer, vaskeservanter (!) og lignende. Har blåmerker og skrubbsår overalt. Er nå profesjonell koste-kaster (jeg tuller ikke) og har hatt min første kostekasting under forestilling (når en kost brekker på scenen skal en kost kastes inn som erstatning umiddelbart - det vil si at under hele første nummeret står jeg klar i vingen, med en piasavakost i hånda, og det er megaskummelt, veldig høyt lydnivå og når en kost brekker flyr det biter i hytt og gevær... adrenalintripp hver kveld). Det er kjempegøy :D
Hele kompaniet er kjempekos (jeg ville vel aldri klage på å være omgitt av halvnakne, svette muskelmenn i 1time og 40min hver kveld) og det er mulig jeg får dra ut på Europa-turnè etterhvert. Storkoser meg i ny jobb :)
I tillegg så har jeg begynt med handikapridning igjen, hver tirsdag morgen drar jeg opp til et ridesenter i Nord-London og assisterer handikappete unger mens de har ridetime... Jeg har så mye tid til overs på dagtid at jeg må fylle det med noe konstruktivt.
Og så skal jeg begynne med Pilates om en uke eller to - et av Londons beste Pilates-senter ligger rett rundt hjørnet og jeg trenger noe for å utligne de svulmendre armmusklene jeg får fra Stomp (jeg begynner å se ut som en vektløfter...)
Mark og jeg hadde 1årsjubileum forrige helg, dro opp til Lake District (der vi ble sammen) og hadde en deilig, rolig helg. Bilder kommer på Ringo så snart jeg får kjøpt minnebrikke-adapter til kameratelefonen... da kommer bilder fra Trondheimsturen vår også!

Planer for jula:
Kommer hjem 20. des, 21. des skal jeg på byen med lysbeibs, 25. des er jeg på Oppdal og 26. des drar jeg hjem til London, forestilling den kvelden... Ida Marie, kommer du hjem den 23. sa du? Noen som føler for å møtes den 23.? (Ja jeg vet det er lille julaften men...)

Og så kommer jeg tilbake igjen i februar, med min andre halvdel denne gangen. Strinda setter opp We will rock you i år og Mark jobber på WWRY i London fra tid til annen så vi koordinerer planlagt besøk med Strinda-musikalen - Mark har lyst til å se og så snakka jeg med Fridtjof og det er fullt mulig at vi skal hjelpe til litt i de siste dagene før premieren også. Det hadde vært kult :)

Hm... ellers så er vi i gang med å møblere leiligheten skikkelig, nå når vi begge er i full jobb... skal laste opp bilder av den også så snart det er ryddig og presentabelt :)

Dett var dett for denne gang tror jeg!

-K
posted by schti @ 10:52 AM  
6 Comments:
  • At 11:10 AM, Blogger Ida Marie said…

    Jeg kommer hjem kvelden den 23. ja, men regner med at jeg da er utkjørt etter 2 døgn med reising og tidsforskjeller og alt.. Hvorfor er du hjemme så lite!? :(

     
  • At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    jeg legger noterer meg bak mitt lille øre at du omtaler mark som din ANDRE halvdel, og ikke din bedre halvdel... hihiii

     
  • At 11:39 AM, Blogger schti said…

    haha, Gøril vil jo alltid være min BEDRE halvdel, trodde det var opplest og vedtatt for lenge siden.

    Jeg er hjemme så lite fordi jeg jobber fulltid og jula er høysesong i West End... jeg har 9 show hver uke (heldigvis har jeg fri 1. nyttårsdag ;)) Men jeg kommer tilbake i februar! Ida M, du må komme opp og se musikalen da vettu :)

     
  • At 10:33 PM, Blogger Ida Marie said…

    Jeg skal, jeg skal! Seriøst, kommer etter jul!

     
  • At 5:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    jeg er og med på musikalen ass!! kanskje jeg kan være med å sminke, hahaaaaa

     
  • At 10:32 PM, Blogger schti said…

    tror nok sikkert de tar imot hjelp :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates