Thursday, November 30, 2006
adressa.no's "Hvorfor kvinner er bedre enn menn"
Sitter her og leser Adressa på nett mens jeg spiser frokost. Velger adressa fordi det er lokalavisa mi og fordi jeg alltid har lest adressa og fordi... det vanligvis er sånn noenlunde kvalitet på hva som står der. Noenlunde.

I dag fant jeg:

"20 grunner til hvorfor det er bedre å være kvinne enn å være mann"

Nå har vi vel alle lest disse listene flere ganger og av og til kan de være ganske morsomme. Denne, derimot, fikk meg til å lure på om jeg egentlig kan kvalifisere som "kvinne".

20 gode grunner hvofor det er bedre å være kvinne enn å være mann:

1. Kvinner kan SNAKKE med medlemmer av det motsatte kjønn uten å måtte se dem for seg nakne.
LØGN! LØGN! Jeg kler av folk med fantasien hver eneste dag og hver gang jeg møter en ny mann funderer jeg umiddelbart på hvordan han er i senga. (Mamma, hvis du leser dette... sorry.:))

2. En kvinne kan aldri få skylden om det er vått på gulvet rundt toalettskålen

3. Hvis en kvinne er utro med sin kjære så antar alle automatisk det er fordi hun ikke har fått den kjærligheten og omtanken hun fortjener hjemme.
PPFFFFF.

4. Kvinner er istand til å gjøre minst to ting på samme gang.

5. Kvinner lever lengre enn menn.
Hvordan er dette en fordel? Vi får æren av å oppleve alderssykdommer og redusert livskvalitet. Wooo.


6. Kvinner føler seg ikke ukomfortable eller utilpass når de er omgitt av homoseksuelle kelnere eller frisører.
Kelnere gjør meg utilpass enten de er homoseksuelle eller ikke. Kelnere er som gribber, de henger rundt deg og venter på rester når du er ferdig... rgh.


7. Kvinner klarer å gjøre en fullstendig vurdering av en annen person kun ved å se på skoene til ham / henne.
DET er forsåvidt sant. Jeg greier ikke stole på gutter med for fine sko. Alle mine beste venner har sære sko - rett og slett fordi de bryr seg mer om andre ting enn hvordan føttene deres ser ut.

8. Kvinner er de eneste som vet sannheten om hvorvidt størrelsen teller...
Næh. Det informerer jeg da mannfolk om i tide og utide. :)

9. Hvis en kvinne glemmer å barbere seg er det ingen andre enn hun selv som vet det.
Så lenge det ikke er sommer selvsagt, i London går skjørtesesongen fra mars til oktober. Minst.


10. Kvinner er istand til å holde det gående i lengre enn fem minutter - og det er UTEN å måtte tenke på fotball eller traktorer...
...traktorer??

11. En kvinne klarer å gratulere en lagkamerat UTEN å måtte klapse ham / henne på stumpen.
LØGN-ALERT! Nå har jeg riktignok ikke lagkamerater men jeg tafser på minst en kollega hver dag. (Dan og Nath - rumpeballer av stål!) Dessuten - hvor mange heteroseksuelle menn klapser hverandre på rumpa??

12. Kvinner trenger aldri å bekymre seg for at noe....eh, viktig skal sette seg fast i glidelåsen på buksa.

13. Hvis en kvinne sier noe dumt så vil menn garantert bare synes at hun er søt.
Nei, hvis en kvinne sier noe dumt vil menn garantert synes hun er teit. Dum og deilig er ut.

14. Når en kvinne gråter er hun bare følsom. Når en mann gråter er han en pyse.
Når en kvinne gråter er det i 9 av 10 tilfeller et triks for å oppnå noe. Når en mann gråter er det som regel fordi noen akkurat har sparka ham i ballene.

15. Kvinner ber alltid en mann om å gjøre flere ting samtidig ( noe som igjen fører til at mannen ikke får gjort noen av tingene...)

16. Det er bare søtt å være pappas jente. Det er bare trist å være en mamma-gutt.

17. Kvinner blir beruset langt raskere og til halve prisen av det menn gjør.
Ja, mest fordi mannfolk kjøper oss drinker og passer på å få doble mål mens de selv kjøper en singel.

18. Kvinner er ikke dekket med sorte, stive hår over hele kroppen

19. Kvinner vet nøyaktig hvilke knapper de må trykke på for å få ønsket resultat....

20. Kvinner er ikke av den oppfatningen at lesning av manualen først er et tegn på svakhet.
Haha, megaløgn. Vi kjøpte IKEA-møbler for et par uker siden og jeg nekta plent å lese instruksjonene (det er da bare som en stor kinderegg-figur!) med det resultat at vi nå har en cd-hylle som ser litt annerledes ut enn de andre to. Oh well :)


Så, la oss se... jeg er uening i 12 av 20 utsagn. Snart gror jeg vel skjegg og baller og begynner å røyke pipe også.

"I'm a lumberjack and I'm ok..." *nynne*
posted by schti @ 9:47 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates