Friday, November 24, 2006
STOMP


Jeg regner med de fleste har fått med seg at jeg jobber på Stomp nå :) West End fulltid, som er 32 timer i uka - 8 forestillinger, hvorav 3 matineer. 160nkr i timen. Jeg klager ikke.

Nei, jeg klager absolutt ikke - jeg tror jeg har blitt forelska i jobben min. Totalt, 100% borte vekk i Stomp. Det er... ulikt noe annet teatermiljø jeg noen sinne har vært i. Fordi gutta (og de 4 jentene) ikke er skuespillere men dansere og slagverkere er det en helt spesiell stemning backstage - det er så mye positiv energi at jeg blir høy av det. Hvor mange ganger ler du så du griner i løpet av en arbeidsdag? Rask oppsummering av mine største latteranfall i går:
- John kommer på jobb, går rett bort til meg og parrer seg med beinet mitt i et par minutter
- Vi er i ferd med å sette opp på scenen, Dan kommer løpende inn og krever å danse Lindy Hop med meg (Dan er engelsk mester i lindy, jeg har aldri dansa lindy i hele mitt liv. Lindy hop involverer masse kast og løft. HAha.)
- Backstage under forestilling. Hele showet. Seriøst, tror aldri jeg har ledd så mye i mitt liv. James har bestemt seg for at jeg ser ut som Jody Foster og kvoterer fra The silence of the lambs hver gang han ser meg. Matt er i gal-humør og klovner ustanselig mens Dan stripper. (Matt og Dan er de to på plakaten) John... vel, John er klåfingra i 1 time og 40 minutter.
Jeg var så sliten da jeg kom hjem i går, rett og slett fra å le, at jeg sa omtrent... 2 ord til Mark før jeg sovna. Stomp har tatt over livet mitt og jeg elsker det :):):)

Kom til London og se Stomp :)
posted by schti @ 9:38 AM  
1 Comments:
  • At 11:45 PM, Blogger Ida Marie said…

    Ah, det virker så genialt! Jeg savner teater/show-kulturen. Ingenting er som å være med på en musikal e.l. Men jeg er ganske fornøyd som musiker jeg også da, selv om jeg tror du får det bedre. Masse pes med å måtte blåse i et rør av og til ;)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates