Friday, November 17, 2006
Graduation Day


Da har jeg offisielt mottatt mitt "Diploma of Higher Education (Merit)" fra Kent University (Kent University validerer de tre tekniske teaterutdanningene i Storbritannia som kvalifiserer for en grad). Offisielt bilde blir posta rundt jul når jeg er hjemme og får skanna det, dette for holde for nå. Vindfullt, kaldt, 3-400 mennesker i svarte kapper og rare hetter, skjerf og flate hatter med dusk. Seremonien ble holdt i Canterbury Cathedral og det var en veldig spesiell opplevelse jeg er glad for å ha fått med meg!

Veldig trøtt og sliten etter en lang dag så kort post, hadde bare lyst til å vise bilde av meg i teit lue :)

-K
posted by schti @ 10:15 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates