Thursday, January 13, 2005
Girls Don't Like Boys. Girls Like Cars And Money
Det er godt aa vaere tilbake i London. Det er 10 grader og sol og jeg har den beste jobben i verden akkurat na (selv om jeg akkurat har tilbrakt 3 timer i workshopen, laget 30 nye DMX-kabler). Og det er godt aa se vennene mine igjen. Kerry og Annie. Og Ben. Og Jon *rrr*. Og shopping! Jeg har shoppa masse. MASSE! :D Og jeg har vaert innom puben hver dag denne uka og i morra blir det clubbing. Det er saa godt aa vaere hjemme :)
posted by schti @ 1:39 PM  
1 Comments:
  • At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heisann der, på andre siden av den store dammen! =)
    Sendte deg en mail her om dagen, håper den kom fram! Tenkte det var så lenge siden sist at det var på tide å sende en liten hilsen. Håper det står bra til med deg om dagen, Kjersti! Og at vi snart prates igjen!.. =)
    Klem fra Marthe Stine

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates