Thursday, March 08, 2007
hey, big spender...
For 5 minutter siden snek 15 000 seg ut av bankkontoen min. Men det er verdt det... for om 10 dager mottar jeg en



*rrrrrrrrrr*
Svart Macbook - 120GB harddisk, 2GB ram, norsk tastatur og engelsk OS... det foeles godt aa ha en mac som er skreddersydd :)

PC'n min devva nemlig for et par uker siden, harddisken er gaaen og jeg kan ikke leve uten laptop (baade for jobb og for min egen del). Woohoo! Shiny pretty things!

Og saann ellers saa har vaaren kommet til London, det er 14 grader og sol og paaskeliljer og krokus spretter opp i hver en liten gressplett... God timing, siden jeg drar hjem til Norge paa mandag :p Haaper aa treffe saa mange som mulig mens jeg er hjemme! Goeril, hva oensker du deg til bursdag?
posted by schti @ 10:51 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates