Saturday, March 24, 2007
hei på deg
På jobb i dag møtte jeg masse folk jeg ikke har sett på lenge (en kombinasjon av min Norges-ferie og masse skader på jobb), og det var masse hilsing og klemming og kyssing og styr, og det fikk meg til å tenke på alle de forskjellige måtene jeg hilser på forskjellige måter på i løpet av en dag. En ting er å møte folk man ikke har møtt før - det ordner seg som regel med et håndtrykk (det forundrer meg alltid når folk man nettopp har møtt gir deg en klem når man skilles, skulle tro man i det minste måtte møtes TO ganger før kroppskontakt? men uansett) Bare se på i dag... Liz sier alltid "allriiight?", Matt roper "Kaataa" og skal high five, Kieran gir skikkelige bamseklemmer, Roger kysser en gang på hvert kinn, Paul liker luftkyss på høyre side, Nat liker et kort kyss og en klem, Guido har en tendens til å løfte meg opp... Av og til blir jeg forvirra og blander sammen! Det er vanskelig å huske på alt sammen. Det blir noen pinlige episoder med håndtrykk som blir hengende i lufta, kyss som havner på feil sted og hender som rører ting de vel helst ikke skulle etc. Hilsing er en interessant ting. Hvordan hilser du?

Filmer som må sees forreste, er Blood Diamond og A Scanner Darkly. Gode filmer. Mm.
posted by schti @ 10:21 PM  
3 Comments:
  • At 3:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    TIME OUT!!! Nå er det en stund siden jeg har vært her inne og lest. Du og Mark er sammen igjen. Du klina med en på jobb. Er det slutt igjen da eller? HVA SKJER???

     
  • At 12:11 AM, Blogger schti said…

    oyh, du kan jo ikke skrive sånt i all offentlighet! :)
    Vi er sammen igjen NÅ, ting som skjedde imellom betyr vel ingenting... alt er bra i verden :) når kommer DU på besøk???

     
  • At 10:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej till London från en annan Lilleblog. Kul att det finns mer som valt detta namn. :-)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates