Friday, March 16, 2007
Roskilde... igjen!!!
Basement Jaxx, Beastie Boys, Björk, The Killers, Mando Diao, My Chemical Romance, RHCP, Slayer, DJ Tiësto og The Who... hvorfor strømmer ikke folk på og vil dra til Roskilde??? Ikke det at jeg har penger ELLER tid, men jeg har så møkklyst til å dra... Tidenes lineup og jeg skal sitte i London, liksom. Møkk.

Åh jeg er i Trondheim fram til tirsdag forresten, pling på. Snorre, din jævel, ta telefonen eller svar på melding! Jeg vil ha medaljongen min, værsåsnill!

Åh, og Mark og jeg er sammen igjen, forresten. Jeg skal slutte å være barnslig og teit fra nå av. I forhold til ham, ihvertfall :p
posted by schti @ 6:49 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates