Sunday, October 14, 2007
og noen bilder...
de fleste av dere er vel på facebook, men for de som ikke er det (så; mamma og Gøril, igrunn :)):

Annie og meg i brudesuiten på et hotell i Luton... som vi fikk sneket oss til for spottpris :D












Ida Marie var på besøk i September... hadde en legendarisk natt på fylla, fikk en hel pub til å synge bursdagssangen (det var også Ida's bursdag, forresten:))
















Diverse bilder fra min siste dag med STOMP... fra pressevisningsfesten. Har omtrent 150 bilder fra denne kvelden men her er de jeg kommer til å savne mest (dette er bare London-folka, har et håp om å komme meg ut og besøke turneen når de er i Frankrike i desember...)

Meg og Andy













Gus og jeg














Kjersti og lyd-gutta (Kieran og Mike)





















Paul og Sharon - Paul er production manager, Sharon stage manager, jeg kommer til å savne dem begge!!
















Jeg ELSKER dette bildet... det dere ser er en kamp mellom Paul og meg da jeg stjal hatten hans. Utrolig bra actionshot :)















Og sist, men ikke minst; Guido og meg. Verdens beste klemmer.
posted by schti @ 10:08 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates