Thursday, September 13, 2007
Kjoleliv
Som vanlig har jeg lest mihoes blogg og funnet noe logisk der. Denne bloggposten fikk meg til å tenke. Jeg er, som de fleste nå vel har fått med seg, i ferd med å revurdere karrieren min i aller høyeste grad og jeg er overhodet ikke redd for å innrømme dette: Noe av grunnen til at jeg er drittlei av å være tekniker er at jeg savner å pynte meg. Jeg er lei av å være eneste jente på arbeidsplassen og jeg er lei av å gå i vernesko og combatbukser hele tida. Jeg savner å gå i kjoler og skjørt. Det må da finnes en jobb innen underholdningsindustrien som gir meg mulighet til å bruke upraktiske klær, men som samtidig er intellektuelt og kreativt utfordrende??

Forslag mottas med takk.
posted by schti @ 8:54 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates