Sunday, July 22, 2007
Småting
Stomp stenger 23. september. 24. september planlegger jeg å tilbringe i senga med en helvetes bakrus. 25. september kommer jeg til Trondheim! Hvor lenge jeg blir avhenger av pengesituasjon - 2 uker, eller 3 uker med en ukes billig tacky sydenferie i midten (Sydenferie, anyone? :)). Jeg gleder meg noe innmari til å komme hjem! Det kommer til å være 6 måneder siden sist jeg var hjemme da, det lengste jeg noengang har vært borte.
Ellers så er leilighetsjakta i full gang... innså på fredag at jeg har 3 uker på meg før jeg må flytte. Det er ikke mye. Men heldigvis har jeg et sted å bo for en uke eller to hvis det går til helvete... putte tingene mine på lager og pakke en koffert liksom. Men det tar vi hvis jeg kommer til det :)
Jobbjakt er også igang, har uoffisiellt blitt tilbudt følgespotting fra... vel, om en måneds tid til januar men den kan jeg ikke ta, så det blir nok november til januar, men uansett. Jeg stresser mer med husjakt akkurat nå!
Og ellers... så har jeg møtt en gutt som gir meg sommerfugler i magen og frysninger på ryggen. Mer informasjon gis over msn :)
posted by schti @ 9:08 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates