Wednesday, May 23, 2007
Hotell-liv
Ting jeg liker ved å bo på hotell:
- Super Kingsize seng med masse puter og dyner
- Lystette gardiner
- Roomservice
- Interntelefon
- Minibar
- At alle vennene mine er rett rundt hjørnet (bokstavelig talt)
- Hotellbar
- Do Not Disturb-skilt

Ting jeg IKKE liker ved å bo på hotell:
- Telefonvekking
- Nøkkelkort som aldri virker
- Roomservice, eller matservering generelt, som tar timesvis
- Hotellbar


Som dere ser synes jeg det er flere fordeler enn ulemper ved hotell-livet. Dere legger kanskje merke til at hotellbaren er nevnt på begge lister. Vel, det har sine grunner. Hotellet vårt er in the middle of bumfuck-nowhere så vi sitter i baren på kveldene etter forestilling. Som i går. Baren stenger 1:30, vi drar opp til rommet til noen og drikker og prater og sover i en stor haug på gulv og i seng og i hele tatt. Tusla opp til mitt eget rom sånn i 8tida i morges (utrolig gøy å møte dresskledde forretningsmenn (forretning? foretning?) når man har pulehår (ikke bokstavelig talt) og alkoånde og er kun iført natt-t-skjorte). Våkna nettopp med tidenes sulteromling i magen og roomservice åpner ikke før om en halvtime så nå sitter jeg her, bakfull og jævlig, lurer på hva i helvete jeg gjorde mellom 3 og 5 i morges, og ute er det sol og varmt for første gang siden vi kom hit og jeg skal kjøre forestilling i kveld. Velkommen til turnelivet!
posted by schti @ 10:25 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates