Monday, May 21, 2007
Tour Diary - Zoetermeer
Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt turne-dagbok framover (når jeg er ute ihvertfall). Kom til Zoetermeer i Nederland i går kveld. Liten by med lite å gjøre men vi er 10 minutter unna Haag, så regner med vi drar dit på kveldstid. I går var det bare teknikergjengen der; les meg og gutta. Alle folk jeg ikke hadde møtt før - vel, jeg hadde møtt lysdesignern (Paul) men kjente ham ikke. Så det var Paul, Mike (lyddesigner som vanligvis ikke turnerer - veldig hyggelig fyr), Billy og Gavin som er lysgutta mine (godt rutinerte typiske lysteknikermenn som jeg kommer veldig godt overens med, menn som dem liker alltid jenter som meg), Martin og Steve som er tekniske scenemestre (yngre gutter (les: 30åra) som også er veldig hyggelige), og sjåfør/tolk/altmuligmann Patrick, som er nederlandsk (og lærte meg litt nederlandsk i går, jeg kan si et par setninger og øver meg på lyder). Opp tidlig i morges og rett til teateret for rigg... Utrolig stor rigg, mye å lære, masse folk, men veldig dyktig crew og veldig godt drevet teater så vi er ferdigrigga, bare fokusering igjen imorra. Kom nettopp tilbake til teateret, skuespillerne begynner å sige inn døra og det er utrolig gøy å se folk igjen, pluss møte nye Stompere (det er en nordmann her!!!) Er megasliten og slæger på rommet mitt nå, skal ned og møte resten av folket etterpå (med Tish som anstand, hun har vært her lenge og kjenner alle - kjenner jeg trenger det, det er tøft å møte så mange nye mennesker på en dag). Skal skrive mer om rigg og jobb og ting senere - nå skal jeg sove litt og ta en dusj.
Ooh Stomp skal sende meg på riggekurs og selejobbingskurs - stilig! Dyr spesialtrening jeg har hatt lyst til å gjøre lenge.
Nok for nå. Sovetid.
posted by schti @ 5:39 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me


Name: schti
Home: Angel, London, United Kingdom
About Me:
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Free Blogger Templates